MĄŻ DO WYNAJĘCIA

UDZIAŁ WZIĘLI:
and you will always know= Val, AnoniMouse= Mysza, Fanny, Majotta, Silma

Silma
fachowiec mnie zlaŁ 😦
mial byc w sobote,
dokonac oceny przed malowaniem i olal…
a moze zalał? Pałę?

Fanny
a ja znalazłam dzisiaj piękne ogłoszenie w gazecie :>

Fanny
„mąż do wynajęcia. Prasowanie, mycie okien, naprawdy domowe” – zapisałam

Silma
swietne!

Fanny
może mi coś naprawi, te usterki w kuchni np.

and you will always know
serio?

Fanny
serio
mam telefon :>

Silma
piekna idea

Fanny
no… słyszałam o tym
ale teraz się natkłam osobiście
ciekawe, czy pensję przynosi drugą 😀

Majotta_**
Fanny, a że mało uzywany, i lekko bity, nie było w ogłoszeniu, że pali mu rura, z tyłu??
bo może to nie dotyczyło, samego męża, ktos chciał starego grata opylić

AnoniMouse
😀

and you will always know
hehehe 😀

Silma
moze ja powinnam meza do wynajecia poszukac?

Fanny
nic nie było Majuś, ale przetestujemy, bo wiesz… ta uszczelka w kiblu
i ta szafka w kuchni

Silma
hahhahahahaha

AnoniMouse
ja dam swoje „Maz do wynajecia. Zajmowanie kanapy, wypijanie piwa, ogladanie TVN Turbo” 😀 😀 😀

Silma
hahahhahahahahah

Majotta_**
😀

Fanny
podobno są takie spraye do aut, o zapachu nowego samochodu 😀

Silma
hahahhaahhahaha

and you will always know
hahahah 😀

Fanny
może go wypsikali i dali do działu ogłoszeń

Majotta_**
o to cos dla Mysza ten zapach, i Valusia, Balla pisała, co Valmont już stary

Fanny
ale przyznacie, że ogłoszenie kuszące dość /Faja/

and you will always know
kuszące

Fanny
babcia Krysia mi dzisiaj pokazła, mówi tak:
masz tu dziecko, ogłoszenia. Używane regały, maszyny do szycia i mąż do wynajęcia

and you will always know
zadzwoń i wybadaj sprawę

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

