MYSI OGON, CZYLI RZECZ O PENISIE

UDZIAŁ WZIĘLI:

Android Myszopodobny, ATE, Balla, Black-Morphine, Majotta, Pasikonik, Silma

Majotta_**
ATE, ale na okoliczność jakby do dziury sie chciał Mysz skryć, to musowo za ogonek ciągniemy.
Silma
hahahahahhahah
jak bedziecie  go  ciagac  za  ogonek, to  bedzie  piskać
**ATE**
piskanie myszy podnieca kotki
Android Myszopodobny
w zamierzchlej przeszlosci pamietam, ze lubilem ciagniecie za ogonek ale za cholere nie pamietam czemu… 😐
balladyna1
Myszo mlody byłeś….
black_morphine
młody i gUpi 😉
Majotta_**
a Myszy jak mają? … z przodu czy z tyłu /mysli/
balladyna1
w poprzek
Silma
Majo, ale co majo?
Majotta_**
Silma, ogonki owe, gdzie majo te Myszowate?
balladyna1
zapytajmy inaczej- Myszko, skąd wyrasta Twój ogon
black_morphine
nieważne gdzie wazne ,że są!
Silma
Balla  jak  skad??
balladyna1
no skąd???
Silma
ale  skad  moglyby?
balladyna1
np. zez pleców…
PasiKonik
z ucha może…
**ATE**
to zależy czy to modyfikowany Mysz?
Silma
z  kregoslupa
black_morphine
moralnego? 😐
Silma
on nie  ma  moralnego, ma  jedynie  kostny
black_morphine
a to ci niemoralna mysz!
balladyna1
ale kręgosłup jakiś ma??
Silma
no  jakis  ma… nawet  calkiem  spory, bo to  jest  Mysz  gigant
balladyna1
a to juz  sukces! 😀
Android Myszopodobny
ogon myszy wyrasta z myszy wlasciwej! /protest/
balladyna1
kręgosłup przechodzi w ogon… i stąd zjawisko sztywnego penisa… 😐
Silma
Balla :>
PasiKonik
balla 😀
**ATE**
:> Balla
black_morphine
😀 balla
balladyna1
🙂
Silma
ja  nie  wiem  z  kim ty  sypiasz 😐
ale  jak kregoslup  w  penisa  przechodzi ? 😐
balladyna1
miałam kolegę, po studiach, który był przekonany , ze w czasie podniecenia to mu sie wysuwa kawałek kręgosłupa
no w tym, no… siusiaku
Silma
o matko
PasiKonik
balla /rotfl/
Silma
ja  to  musze  zapisac /posikana/
Majotta_**
/lol/
balladyna1
i ja umarłam ze śmiechu
a jego zona, lekarka, wytrzeszczyła oczy i mówi: z kim ja sypiam?
PasiKonik
/rotfl/
**ATE**
z  kregoslupem…
balladyna1
na to wyszło
Silma
/lol/
balladyna1
ale z jaką powagą i przekonaniem on to mówił! 😀
PasiKonik
nie wiedzieć czemu zaraz widzę kościotrupa z kantorka biologicznego 😀
balladyna1
ja siedziałam z otwartą buzią, gotowa ryknąć śmiechem na zakończenie tego żartu, a tu… powaga
black_morphine
zawsze myśłalam ,że facet to upierdliwa narośl na penisie
a tu sie okazuje ,że to opakowanie kregosłupa 😐 wyglądającego na świat od czasu do czasu z penisa 😀
PasiKonik
morfina /rotfl/
Silma
Morfi 😀
balladyna1
Morfinko napisałas najlepszą definicję faceta /rotfl/
Android Myszopodobny
chwile chwile
jak definicje?
balladyna1
Ty jesteś gryzoń
PasiKonik
się kręgosłup odezwał
balladyna1
hehe
black_morphine
hehe
Silma
opakowanie
Android Myszopodobny
ja protestuje!!
Silma
kregoslup  milczy!
balladyna1
narośl /lol/ i to upierdliwa!
PasiKonik
ciebie to nie dotyczy
myszy mają inaczej
balladyna1
nooo
sam penis, przez całe ciało
PasiKonik
aż po koniuszek ogonka
balladyna1
może i ten mój kolega takiego miał…
Android Myszopodobny
Freud mial racje… zazdroscicie nam kregoslupa… tfu!… penisa!
Majotta_**
/rotfl/
Silma
a  wy  nam  cyckow
balladyna1
hhihi
black_morphine
haha
Android Myszopodobny
Silma, tego nie napisal Freud, ale fakt… cos w tym jest

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „MYSI OGON, CZYLI RZECZ O PENISIE

  1. pstro pisze:

    black była? black!! /tuli/ za cytat masz miSZCZa :D, ja chyba sobie zainstaluję tlena, kosztem chwiejącej się na drugi dzień jednynki, bo mnie ciekawe rozmowy omijają

  2. pstro pisze:

    ja mam pytanie, why dlaczego tu nie komentujecie? tyle bohaterów notek i cisza, a tu trza zasadność swych słów przedstawiać, tudzież pospamowac w miłej rozmowie ze swoją ulubioną pstro :>

  3. silmarwena pisze:

    Pstro, dziekuje z harcerskim pozdrowieniem czuwaj!

  4. pstro pisze:

    silma, Ty tu sprowadź czytających, niech odcisk literki zostawia, przesz biora udział w nie byle jakiej produkcji, potem moga nie mieć czasu jak zaczną się wywiady, sesje… ale teraz? 😛

  5. silmarwena pisze:

    ach, Pstro, wszedzie co reporterzy… ja juz nie moge!

  6. pstro pisze:

    ja Se dziś oczy pójdę zrobić, żeby jakos wyglądać jak i mnie przez pomyłkę dopadną 😀

  7. silmarwena pisze:

    Jak?? Oczy?? To Ty nie masz oczu?? Musisz je robić?? O matko!

  8. pstro pisze:

    okazało się, że były, tylko takie zarosnięte 😛

  9. PasiKonik pisze:

    Pstro, tak na marginesie, a ciebie dlaczego, kto i po co odciął od Tlenu???Jeszcze nam zejdziesz…

  10. pstro pisze:

    Pasi kurde nie odciął, ale po formacie dysku na tym jedym kompie nie mam tlena, znaczy wejść przez http://www.tlen.pl wchodzę, ale na czata wejść nie mogę, a na tym drugim kompie tak muli (czeka na format) że tlen działa fajnie za to blogi mogą doprowadzić do skrajnej nerwicy, ale jeszcze momĘcik i wszystko będzie po staremu 🙂

Skomentuj

