SCHUDłAM/I NIECH SZLAG TRAFI KOLEŻANKI/

UDZIAŁ WZIĘLI:

Atrapa Mysza, Fanny, Katja, Majotta, Silma, Stemiusz

Fanny
Wiecie co? Wkurzę niektóre tutaj Panie, ale schudłam!
jeden rozmiar /faja/
stemiusz
a mnie przybyło
slipy cos mam za małe…
i mnie glowa boli…
Majotta
Fanny, 48 nosisz, po schuściu??
Fanny
teraz małe 40 😛
Silma
Stem…  zmien slipy
Majotta
stem, jak nosisz za ciasne stringi, to musisz liczyc sie z tym ,że grozi Ci wytrzeszcz ócz
Silma
i przykurcz ud
Majotta
a ja tez se schudłam, jeden rozmiar, i mam teraz 36
moze wkurzę Fankę :>
Fanny
Majo, nie wkurzyłas mnie, przy 36 wygladałabym jak reklama anoreksji
38 to mój cel
Majotta
/pogniewany/ 38miałam od zawsze
Fanny
Majotto, ja we wczesnym dewonie
stemiusz
czytanie kobiecej wymiany zdań na temat schudzania przyrawia mnie o spazmy /rotfl/
Silma
w ordowiku
Katja
ja przy 36 wygladałam jak po pobycie w obozie pracy
Fanny
Katja, bo jestesmy chyba tej samej długosci…
stemiusz
o moje wontróbsko!!
Silma
wońtrupka…
stemiusz
rozbawiłyscie mnie setnie 😀
Atrapa Myszy
teraz rozumiem co czujecie kiedy pisze o systemach partycjonowania dysków 😐

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

