MYSIE OGONKI

WYSTĘPUJĄ

AKC, Atrapa Mysza,Katja, Majotta, Silma, Stemiusz

 

Silma
Katja  chcesz  mysza  z  modeliny??
mam na  stanie
AKC
ja chce fote Myszora!!!/Kłótnia/
Silma
fotki nie mam na stanie, mam mysza z modeliny…
Katja
Silmo, jak będziesz miała misia z modeliny czuchratego, to ja zamawiam,
bo mysze maja chude ogonki, które mnie wzdrygajo
Silma
mysia z  modelyny?? i jeszcze  czuchratego?
Majotta
a Mysze maja bardziej cienkie ogonki, i nie zdrygaja
AKC
ale ogonki może im dygaja ? :>
Silma
galareta z mysich nozek
Atrapa Myszy
nie kupczyc myszem, please
Majotta
Myszą <no> Nie nie ale ogonkiem Myszy <tiaaaa>
stemiusz
podszedłem do pani i dygnąłem ogonkiem

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

