KORALIKI I INNE BROSZKI

WYSTĄPILI:

Fanny, Pasikonik, Silma, Technomaniak

Silma
ja  usilowalam  nabyc  koraliki

Fanny
i so?

Silma
i mi  kurna  zamlki  sklepik

Fanny
a to peszek

Silma
od 1.02, byl i nie ma

Technomaniac
szukam koralików… ale wszedzie tylko tanteda.

Silma
ja potrzebuje  zwykle , maluskie… czarne, ciemno szare, jasno szare i biale

Fanny
Techno, Ty szukasz?

Technomaniac
aha…

Fanny
dla siebie?

Technomaniac
mam kilka par ale znudziły mi sie…

Technomaniac
i kolczyków szukam…

Silma
a pierscionka nie?

Technomaniac
ale chyba zamówie sobie…:(

Fanny
A broszkę?

Silma
i koniecznie  diadem

Technomaniac
hmm… broszki to już długo poszukuje…

Silma
😀

Fanny
😀

Fanny
Jezu, czytam ten nasz dialog i wyję, no wyjątkowo udany

Silma
hahahhahahaha

Technomaniac
i o to chyba chodzi… aby wejśc posmiać się i radosnym iść spać…?!

PasiKonik
ja to też bym chciała mieć swoją broszkę
bo kiedy tylko o coś pytam , słyszę”nie twoja broszka”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

