GLIZDY I PURCHAWKI

UDZIAŁ WZIELI”

AKC, Atrapa Mysza, Dorin vel prukwa sprośna, Fanny, Katja, Majotta, Silma, Stemiusz, Tola.

 

Majotta
ja jestem niska glizda przy was:(

Silma
Majo, ja  jestem niska purchawka

Majotta
Silma i nie zmieniaj się purchaweczko sliczna, taka pulchniutka jestes i mienciutka/buziak/

stemiusz
nie dam się nabrać.. i tak jestescie boskie, moje Panie!

Fanny
stem, ależ nikt tu nie twierdzi inaczej!

stemiusz
Fanny, zwłaszcza, gdy widzę te glizdy

Fanny
purchaweczko:D

Fanny
Glizdy, purchawki…
jeszcze sa jakie? odmiany?
Silma
murkwie  i  bzdziagwy
Fanny
swieżaki i blazy
Tola
giezy i skorki…
stemiusz
i szczykwy
Katja
i ćmile z rudym tyłkiem
Silma
i szczezuje
Fanny
i matwy
Silma
Katja  a  Ty  wszystko  na  rudo
Dorin
makolągwa jest the best
stemiusz
ma miętę do matwy miętosze w miescie
Katja
i bladzie perliste
Atrapa Mysza
teraz sie dobrze bawie 😀
Silma
i srucia
Dorin
srutututu
AKC
srututut majtki z drutu ;p
Dorin
pęczek drutu
Silma
😀
Fanny
Przypomniała mi się jedna obelga, mojego kolegi – geja
jak nie lubił jakiejs baby to mówił ” a to kurwie ucho”:D
AKC
a mama mojej przyjaciólki mowila: IDZIECIE ZAŚ NA KURWA MAĆ <malzonka>
a co powiecie na : sucz?
piekna ksywka , prawda?
Fanny
sucz jest genialna , ostatnio nauczylam tego moja mamę
Majotta
AKC tak Silma była powiedziała jak mnie zobaczyła w Astorii/zly/
Fanny
😀
Katja
Darek mi przeczytał własnie poczatek rozdziału ksiażki : Palikocie ty! Skurwysynu obrzydliwy! Mendo końskim
kiepem w dziób chędożona!/lol/
Fanny
Katja 😀
Atrapa Myszy
Katja jakiej ksiazki?
Katja
Piekary – Ja inkwizytor.
niezłe teksty
Fanny
pocytuj nam tu trochę :>
Katja
nie mogiem, gdyż ksiażka została mi wydarta z rak :> 😀
Fanny
ja uwielbiam złorzeczenie wyczytane niegdyś w jakiejś włoskiej powieści grozy
” ażeby cię diabeł kosmaty dosiadał, bos na innego galanta nie zasłużyła, prukwo sprosna”
Katja
fajne!
Dorin
prukwa sprośna!O!
to moja inspiracja:D
Powiadomienie
Pokoj opuscił(a) ~Dorin
Powiadomienie
Pojawił(a) się ~prukwa sprosna
Atrapa Myszy
„a zeby ci tak po smierci stal by wieka trumny domknac nie szlo” – by moj dowodca przez mikrofon na apelu
Tola
/hahaha/
Katja
hehe
Katja
prukwo sprosna, siostro siostry dziwki …
Fanny
SIlma, notuj 😀
prukwa sprosna
czyli siosto dziwki 😛
Fanny
był już „rybi chuj”, może być i „kurwie ucho”
się obsmiałam jak pszczoła
i już mi lepiej, bo mi było gorzej
Silma
i git

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „GLIZDY I PURCHAWKI

  1. silmarwena pisze:

    Pozwole sobie zacytowac Wiecha:
    o zesz ty minogo za wiecznom ondulacje po staroświeckim łożu szarpana

Skomentuj

