GIMNASTYKA I STERCZACE SUTY

WYSTEPUJA:

AKC, Dorin, Fanny, Majotta, Stemiusz, Tola
Majotta
Fanny idziesz ze mna na fitness? pierwsze zajęcia za free??
Fanny
Majo, od paru tygodni obiecuję sobie siłownię, aerobików nie znoszę, za duże lustra tam maja
Majotta
ale za darmo, to co ci wisi?
Fanny
żebym ogladała jak krowa gubi kroki w rytmie disco? A w życiu!
Majotta
ale będziesz miała jędrnš doopę, a nie obwisłe poslady<ups>… zaraz mi w ryj dowali/Strach/
o tu stoi napisane,że”płaski brzuch, zgrabne uda, i jędrne poslady”, i sterczace suty 😀
Tola
co po streczacych sutkach, kiedy cycki obwisłe
Fanny
Tola, to się nazywają sutki smutno patrzace w ziemię
Tola
hehehe
AKC
a ja mam suty jak sie patrzy
ZAWSZE
jak myje podłogę na klanach /lol/
Fanny
Alice /rotfl/
Dorin
durna 😀 😀 😀
AKC
sama jestes durna, Dorin /kłótnia/
Majotta
AKC, mopa ja posiadam, do tej czynnosci
stemiusz
bywaja momenty, że dla Akacji to chciałoby się być podłoga
AKC
oj stemus /skromny/
Fanny
Majo, a gdzie te fitnessy?
Majotta
Fanny niedaleko ode mnie, we szkole, w liceum przy Alpejskiej
Fanny
a to w chuj daleko !/no, mam pretekst żeby nie pójsć/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

