GANGLION

WYSTĄPILI:

Kicia Ponoć, Majotta, Silma, Zeberka

 

kicia ponoc
mam gangliona
Majotta_**
to jest choroba weneryczna u kicióf ?
kicia ponoc
majotta wystraszylam sie gorzej niz takiej choroby
Majotta_**
tylko czy to zaraźliwe kicia, bo ja mam kicie
kicia ponoc
nie
Majotta_**
ale co to jest?
kicia ponoc
okropnosc
no ganglion…
Silma
Kicia  na  rece  czy na  nodze?
kicia ponoc
na rece, prawej
Silma
aha, mialam
zeberka
ale co to ten ganglion?/myśli/
Majotta_**
nie znam sie na tych chorobach kocich/bezradny/
ej no piszcie co to takiego?
zeberka
Majo…chyba sie nie dowiemy
kicia ponoc
majotta to choroba kocia
zeberka
/poirytowany/
Silma
to  jest  wysiek z  torebki  stawowej
Majotta_**
zeberka to koci tyfus na pewno, hahahhahaha
Silma
ta  maź  co  tam  jest, wydostaje  sie  na  zewnatrz, znaczy  poza  staw i tworzy  sie  taka  gula
zeberka
albo nosówka jakaś
Majotta_**
zeberka , ni uja nie napiszą
zeberka
jak walnęłam sie w łepetyne tz miałam gule/mysli/
Silma
to byl ganglion mózgu!
napisalam  Majo /zły/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Torbiel_galaretowata
prosze
zeberka
/rży radosnie/
ja nie patrze bo potem nie zasne
Silma
zasnij przedtem
kicia ponoc
hahahaha

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

