UJĘDRNIANIE

WYSTEPUJA:

Dorin, Fanny, Majotta, Silma, Stemiusz

Majotta
aha!!! dzis sie zapisałam na fitnes
Silma
Majo a  po co?
Majotta
a skusiło, mnie ćwiczenia z zakresu spalania tkanki tłuszczowej(nie bardzo mam ale juz kupiłam kawałek słoniny),
i ujędrnianie półdupków, pośladków czyli, jeden półdupek+drugi półdupek =dupa
stemiusz
no, w dechę!
Silma
będziesz palić  te  slonine?
Dorin
dla półdupków to na siłownię, szybciej się ujędrni 😉
stemiusz
osobiscie nie mam nic przeciwko kragłym półdupkom
Dorin
a przeciwko okragłym i jędrnym cos masz?
stemiusz
choć dupki mnie wkurzaja,przeciw jędrnym też nie
Majotta
nie wiem, ale kazali, w ulotce przyniesc stroj, i na 1 wszych zajęciach bedzie tu cus „zwiększenie  wydolnosci i
wytrzymałosci organizmu, intensywne spalanie tkanki tłuszczowej
stemiusz
obuchwyt obupółdupków pozwala poprawić pozycję „na stojaco”
Fanny
hmmm… /zapadla cisza/
stemiusz
żadnych no commentsów?
Fanny
zadumałam sie 😀 … nad ta pozycja… chyba nie dane mi było jednak nigdy…
Majotta
stemku a na fitnesie takie oby-uchwyty tez bywaja??/strach/
stemiusz
bywaja, film taki widziałem
Fanny, jak to, wszystko w pozycjach horyzontalnych?
Fanny
Stemie… nie, ale na stojaka ? przy moich 178 wzrostu i wadze… ekhmm
stemiusz
sie podskoczy
jakich to nieruchawych facetów miałyscie???
nieruchawici bosi
Dorin
bossowie 😉
Fanny
ja miałam zwykle kurdupli /faja/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „UJĘDRNIANIE

  1. silmarwena pisze:

    mam wrazenie, ze za dlugie teksty Wam nie wchodza… chyba zrobie z tego kilka notek…

  2. miia1 pisze:

    Powinnam była dodać, że mentalnych kurdupli.

Skomentuj

