POSIKANA

WYSTĘPUJĄ:

PasiKonik

Silma

Silma
jest  moze  ktos  chetny  na  spacer z  Psem??
bo jak nie to  musze  isc  sama 😦
PasiKonik
chyba musisz…
mnie sie w dzień wyłazić nie chce…a coż dopiero w nocy…
Silma
musze, bo Pies  ma  dziwnie  zolte  oczy 😐
w  dzien to nie  ma  szans
pracuje  w porytych godzinach
PasiKonik
kuwete mu zainstaluj
Silma
ten nie  umie, ale  moj  owczarek sikal  do  nocnika
PasiKonik
nie ma szans na spacer?

Silma

tata  z  nim  chodzi w  dzien
PasiKonik
no proszę jaki  mądry chłopiec… znaczy owczarek
Silma
domyslilam sie
PasiKonik
tata zreszta też mądry
Silma
powtorze  mu
lece, bo  sie  posika
Pies, nie  Tata 😀
PasiKonik
a ja do łóżka
Silma
posikasz  sie? 😐
PasiKonik
mam nadzieję że nie 😀

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „POSIKANA

  1. PasiKonik pisze:

    Nadzieja złudna bywa… jednak mnie się udało- nie posikałam się!!! 😀

  2. silmarwena pisze:

    dzielna dziewczynka

Skomentuj

