ZALETY NIEMANIA FACETA

WYSTEPUJĄ

Miia = Fanny

Silma

miia
walę się martwym bykiem, nie myję się, pierdolę to

silma
hahahahha

miia
zalety niemania faceta, można iść brudną spać
może znajdę siły, żeby się rozebrać

silma
nie wysilaj sie, padaj  jak stoisz, w  nocy  sie przebierzesz

miia
stanik mnie gniecie i gacie z golfem

silma
aaa  stanik  zrzuc

miia
spalę

silma
hahhahahaha kurwa! dobrze,  ze  nie  masz  zbroi

miia
hahahhaha

silma
moze  czas  z  ratusza pozyczyc? macie  zbroje w  ratuszu?

miia
chiba nie

silma
a to peszek

miia
ale mamy Gronkowca

silma
u nas  jest
he?

miia
HGW
Hanna Gronkiewicz – Waltz

silma
wolframek rteci?

miia
what?

silma
HgW

miia
toż mówię

silma
wolframek rteci

miia
nie

silma
no wiem

miia
Hania
i nie jest Żydem, chyba

silma
kurwa  zamieszcze  te  rozmowe  na  blogu

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „ZALETY NIEMANIA FACETA

  1. miia1 pisze:

    Podobnie błyskotliwe i eleganckie dysputy prowadziłyśmy z zyzią, potem umieszczając te perły na „cipeczkach”. Czasami się zastanawiam, czy innych tez to bawi tak, jak nas…

  2. PasiKonik pisze:

    A ja miałam rtęć… w zębie :F
    (alma mater… czy coś na kształt)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s