Fiordy, strusie i pingwiny…

Występują:

Iluzja

Misiek z Okienka

Agori

Silma

iluzja: chyba sprawdzę czy w lodówce jest coś, prócz światła

silma: ja mam oswojone  fiordy

iluzja: w lodówce Silmo?

silma: tak, 2  fiordy, prosto z  Norwegii

iluzja: a skąd wiesz, że są oswojone?

silma: nie  gryzą, to chyba  oswojone… i jedzą  z  ręki

iluzja: dlaczego w mojej lodówce nikt nie mieszka?  /płacze/

silma:  jak sie  rozmnoża,  to  może  chcesz  młode  fiordzięta??

iluzja: fiordzięta? mam je piersią karmić?

silma: niekoniecznie, chyba  że  kurczęcą

Misiek-Z-Okienka: mgła, mżawka i zimno- przenoszę się do Afryki

iluzja: Misiu przyślij nam kawałek Afryki

silma: tak, tak,  przyślij jej  Saharę… z oazą… bedzie  dręczyła nią  fiordy

iluzja: zakopię tam fiordzięta, aż się wyklują z nich pingwiny. Chcę Saharę !!

Misiek-Z-Okienka: z Beduinami czy bez?

iluzja: bez, ale wielbłądów ma być dużo

Misiek-Z-Okienka: chce  kury,  pingwiny, Saharę… wielbłądy i co jeszcze?

silma: i  fiordy, malutkie  śliczne  fiordziki chce

zakopac  w  piaskach  Sahary …podła

iluzja: ale z nich wyklują sie piękne pingwiny,  Silmo

silma: Iluzjo, wiesz, że cie kocham, jak siostrę, ale  puknij ty sie  w  te śliczną  główkę. Jak  z  fiordów  sie  maja  wykluć  pingwiny?

silma: jakoś   nie spotkałam nigdy  pingwinów saharyjskich

Misiek-Z-Okienka: a może strusie podbiegunowe?

silma: ooo  strusie polarne

silma: widziałam, jak byłam moje  fiordy odbierać

Misiek-Z-Okienka: silm- chowają głowy w zaspy?

silma: no

Agori: i chodziły w futrach z piór?

silma: nie, były  gołe i miały  boa

iluzja: a te strusie, Silmo, gdzie składają jajka?

silma: Iluzjo,  gdzie popadnie, latają  w  kółko i składają to tu, to tam

iluzja: to nie strusie, to kukułki .

Agori: znaczy strusie polarne polują na pingwiny saharyjskie, aby nakarmić boa, które mają te strusie ogrzewać… taka symbioza, tak?

silma: tak, polują na  pingwiny  saharyjskie, bo  to są  strusie  drapieżne

iluzja: mam dość!!!

silma: policzki mnie  bola, ze  śmiechu … i przepona

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

