ŚWIĄTECZNE ŻYCZENIA

AUTOR- Majotta

Już Wielkanocne nadchodzą Święta,
wiec niechaj każdy wiedźmin pamięta,
By w tym okresie, starym zwyczajem
zrobić porządek koło swych jajek.
Bo nabiał męski mówiąc logicznie
Musi raz w roku wyglądać ślicznie.
Z tej to okazji
każdy wiedźmin wszędzie
czyści glancuje swoje żołędzie.
Czasem pędzelkiem ultramaryny
malują jaja śliczne dziewczyny.
Ale nie każda-przyznacie sami
umie obchodzić się z jajeczkami.
Więc naszym wiedźmom do głowy
Wpadł pomysł cudny nowy,
by powstał taki punkt usługowy.
W nim wiedźmy; Silma, Fanny,
Pasikonik,Balla,Tola, i Maja
fachowo będą malować jaja.
i tym co maja jaja jak worki.
Malować będą przeróżne wzorki,
a tym, co maja małe kuleczki
to pomalują jaja w kropeczki.
A kto ma jaja niczym granaty,
to polecamy w paski i kwiaty.
Obsługę ręczną też polecamy,
wszystkie bezpłatnie-w ramach reklamy.
Gdy do nas przyjdziesz, siądziesz wygodnie
wystarczy tylko, że spuścisz spodnie.
Potem wiedźma naczelna
jaja wyperfumuje
i jak należy je pomaluje.
a po usłudze pożegna grzecznie,
a ty do domu wrócisz świątecznie.
Niesiesz swój nabiał dumny jak pasza,
bo tak pracuje ta Gildia nasza.
Więc popieraj naszą Gildię dzielnie,
która maluje jaja rzetelnie

Reklamy
Opublikowano Uncategorized | 1 komentarz

MĄŻ DO WYNAJĘCIA

UDZIAŁ WZIĘLI:
and you will always know= Val, AnoniMouse= Mysza, Fanny, Majotta, Silma

Silma
fachowiec mnie zlaŁ 😦
mial byc w sobote,
dokonac oceny przed malowaniem i olal…
a moze zalał? Pałę?

Fanny
a ja znalazłam dzisiaj piękne ogłoszenie w gazecie :>

Fanny
„mąż do wynajęcia. Prasowanie, mycie okien, naprawdy domowe” – zapisałam

Silma
swietne!

Fanny
może mi coś naprawi, te usterki w kuchni np.

and you will always know
serio?

Fanny
serio
mam telefon :>

Silma
piekna idea

Fanny
no… słyszałam o tym
ale teraz się natkłam osobiście
ciekawe, czy pensję przynosi drugą 😀

Majotta_**
Fanny, a że mało uzywany, i lekko bity, nie było w ogłoszeniu, że pali mu rura, z tyłu??
bo może to nie dotyczyło, samego męża, ktos chciał starego grata opylić

AnoniMouse
😀

and you will always know
hehehe 😀

Silma
moze ja powinnam meza do wynajecia poszukac?

Fanny
nic nie było Majuś, ale przetestujemy, bo wiesz… ta uszczelka w kiblu
i ta szafka w kuchni

Silma
hahhahahahaha

AnoniMouse
ja dam swoje „Maz do wynajecia. Zajmowanie kanapy, wypijanie piwa, ogladanie TVN Turbo” 😀 😀 😀

Silma
hahahhahahahahah

Majotta_**
😀

Fanny
podobno są takie spraye do aut, o zapachu nowego samochodu 😀

Silma
hahahhaahhahaha

and you will always know
hahahah 😀

Fanny
może go wypsikali i dali do działu ogłoszeń

Majotta_**
o to cos dla Mysza ten zapach, i Valusia, Balla pisała, co Valmont już stary

Fanny
ale przyznacie, że ogłoszenie kuszące dość /Faja/

and you will always know
kuszące

Fanny
babcia Krysia mi dzisiaj pokazła, mówi tak:
masz tu dziecko, ogłoszenia. Używane regały, maszyny do szycia i mąż do wynajęcia

and you will always know
zadzwoń i wybadaj sprawę

Opublikowano Uncategorized | Dodaj komentarz

Wierszyki Tomka

Znów nas nawiedził poeta Tomek, okrywający się pod cyfrowym nickiem 228.
Lubie jego wierszykobajeczki. I lubię kiedy nas nawiedza.

ŻABA
Pewna zaba już nie młoda-
gdy znudzila jej sie woda,
dała susa hen do lasu.
Mysli sobie szkoda czsasu,
w wodzie czeka mnie udreka.
juz od wody łeb mi peka.
Czas pozwiedzać swiat szeroki,
ujrzeć góry i obłoki.
A wiec skacze , las podziwia…
Raz nażarla sie igliwia,
bo sie lapki zaplatały –
o kolczasty krzaczek mały.
nagle patrzy – jakaś rzeka
co to smiało w swiat ucieka.
Mówi sobie łykne mało;
bo jej sie pić bardza chciało;
tej przedziwnej czarnej wody.
skoczyła w nią w wielkim pedzie-
co mi tam, niech czarna bedzie!
i opadła w mig na główke-
wprost pod wielką ciezarówke

morał bajki moi mili- byscie dom swój polubili-
lepiej zabą być w kaluży niż udawać placek duzy
niż po swiecie wszedzie skakać.

co to było?
bajka taka …
taka śmieszna rymowanka
ni do misy ,ni do dzbanka
pewnie rymu jej brakuje,
lecz ja komuś dedykuje
wam ja daję.
wam ja – szeptem-
i choć młodszy jestem
to przyjeliście mnie gestem
chodż i napisz
– daj buziola !
teraz lepsza moja dola
teraz zycie moje lepsze
choć czasami wiersze … pieprzę

COŚ DLA PAŃ
Zadano mi wczoraj pytanie
Czy lubię wierszem kobiet czarowanie.
Więc odpowiem wierszem szczerze-
Ja wtakie sprawy nie wierze.
Nie da się w tych zwrotek kilka,
Obezwładnić w lesie wilka,
Co cię wciagnie w wielki kłopot,
Co wywoła serca łopot.
Czym jest dla mnie czarowanie?
To jest buziak na sniadanie?
To jest w obiadowej porze
Szczery usmiech dla niej może?
Przy kolacji jedzac zgodnie
Przytulenie się swobodnie?
Czar nie wierszem się objawia
Nie on wreszcie przecie sprawia
Że cos rodzi się w kobiecie-
Same Panie o tym wiecie.
W czas młodosci, co przemija
Facet wił się, jak ta zmija
To przy pierwszej, piątej pannie.
Raz przy Joli , raz przy Annie.
Takie prawa sa natury
Że mlodzieńcy jak kocury
Czarowali forsą , silą
Lecz wraz z wiekiem się skończyło
Człek się nawet nie spodziewa
Kiedy rozum mu dojrzewa.
To pytanie coś mnie gniecie.
Baba to nie ciele przecie
By ją zmamić w kilka słówek,
Co zapisał je ołówek.
To że czasem rymnę sobie
Nie dla czaru wam to robie.
Nie dla blichtru, nie dla sławy
Ale aby bóg łaskawy,
Dał wam radosć, spokój duszy,
Kiedy się wam pranie suszy.
Gdy dziecięcych skarpet kopa,
Gdy się trzeba wziąć za mopa.
Kiedy troski dzień serwuje
I gdy się parszywie czujesz.
Może wiersz mój, dobry boże
Przetrwać troski wam pomoze.
Nie czaruje drogie panie,
Wiec nie do mnie to pytanie.

i pozwoliłam sobie na mój własny tekst…

OKRUTNA BAJKA O KOTKU

Był raz sobie kotek Burek,
Co postrachem był podwórek,
I mówił do każdej gapy:
-Ja zawsze spadam na cztery łapy.
Dnia pewnego pani Burka,
Bardzo znana podróżniczka
W wielką podróż się udała;
Kota wzięła do koszyczka.
Gdy jechali przez Siedmiogród,
A dokładniej Transylwanię,
Zamieszkali w starym zamku,
Gdzie pensjonat miały nianie
W zamku kiedyś żył Drakula
Wampir, co po nocach hulał.
Pokój mieli w starej wieży,
W której umarł nasz król Jerzy
(aż ze strachu włos się jeży)
Dnia pewnego kotek Burek
Ujrzał jedną starą nianie,
Która właśnie niosła pranie
Oraz martwą nianię Franię.
Kotek poczuł zapach trupka,
Miauknął oraz stanął słupka
Po czym fuknął i ze strachu
Skoczył prosto na łeb z dachu.
Leciał, leciał trzy tygodnie
Myśląc sobie, że dogodnie
Spadnie na swe łapki cztery,
Nie przewidział, że los szczery
Niesie mu dość dziwny krok:
Przeżył ,ale stracił wzrok.
Z tej bajeczki morał taki:
Gdy w dół lecisz zważ na krzaki!

Opublikowano Uncategorized | 1 komentarz

MYSI OGON, CZYLI RZECZ O PENISIE

UDZIAŁ WZIĘLI:

Android Myszopodobny, ATE, Balla, Black-Morphine, Majotta, Pasikonik, Silma

Majotta_**
ATE, ale na okoliczność jakby do dziury sie chciał Mysz skryć, to musowo za ogonek ciągniemy.
Silma
hahahahahhahah
jak bedziecie  go  ciagac  za  ogonek, to  bedzie  piskać
**ATE**
piskanie myszy podnieca kotki
Android Myszopodobny
w zamierzchlej przeszlosci pamietam, ze lubilem ciagniecie za ogonek ale za cholere nie pamietam czemu… 😐
balladyna1
Myszo mlody byłeś….
black_morphine
młody i gUpi 😉
Majotta_**
a Myszy jak mają? … z przodu czy z tyłu /mysli/
balladyna1
w poprzek
Silma
Majo, ale co majo?
Majotta_**
Silma, ogonki owe, gdzie majo te Myszowate?
balladyna1
zapytajmy inaczej- Myszko, skąd wyrasta Twój ogon
black_morphine
nieważne gdzie wazne ,że są!
Silma
Balla  jak  skad??
balladyna1
no skąd???
Silma
ale  skad  moglyby?
balladyna1
np. zez pleców…
PasiKonik
z ucha może…
**ATE**
to zależy czy to modyfikowany Mysz?
Silma
z  kregoslupa
black_morphine
moralnego? 😐
Silma
on nie  ma  moralnego, ma  jedynie  kostny
black_morphine
a to ci niemoralna mysz!
balladyna1
ale kręgosłup jakiś ma??
Silma
no  jakis  ma… nawet  calkiem  spory, bo to  jest  Mysz  gigant
balladyna1
a to juz  sukces! 😀
Android Myszopodobny
ogon myszy wyrasta z myszy wlasciwej! /protest/
balladyna1
kręgosłup przechodzi w ogon… i stąd zjawisko sztywnego penisa… 😐
Silma
Balla :>
PasiKonik
balla 😀
**ATE**
:> Balla
black_morphine
😀 balla
balladyna1
🙂
Silma
ja  nie  wiem  z  kim ty  sypiasz 😐
ale  jak kregoslup  w  penisa  przechodzi ? 😐
balladyna1
miałam kolegę, po studiach, który był przekonany , ze w czasie podniecenia to mu sie wysuwa kawałek kręgosłupa
no w tym, no… siusiaku
Silma
o matko
PasiKonik
balla /rotfl/
Silma
ja  to  musze  zapisac /posikana/
Majotta_**
/lol/
balladyna1
i ja umarłam ze śmiechu
a jego zona, lekarka, wytrzeszczyła oczy i mówi: z kim ja sypiam?
PasiKonik
/rotfl/
**ATE**
z  kregoslupem…
balladyna1
na to wyszło
Silma
/lol/
balladyna1
ale z jaką powagą i przekonaniem on to mówił! 😀
PasiKonik
nie wiedzieć czemu zaraz widzę kościotrupa z kantorka biologicznego 😀
balladyna1
ja siedziałam z otwartą buzią, gotowa ryknąć śmiechem na zakończenie tego żartu, a tu… powaga
black_morphine
zawsze myśłalam ,że facet to upierdliwa narośl na penisie
a tu sie okazuje ,że to opakowanie kregosłupa 😐 wyglądającego na świat od czasu do czasu z penisa 😀
PasiKonik
morfina /rotfl/
Silma
Morfi 😀
balladyna1
Morfinko napisałas najlepszą definicję faceta /rotfl/
Android Myszopodobny
chwile chwile
jak definicje?
balladyna1
Ty jesteś gryzoń
PasiKonik
się kręgosłup odezwał
balladyna1
hehe
black_morphine
hehe
Silma
opakowanie
Android Myszopodobny
ja protestuje!!
Silma
kregoslup  milczy!
balladyna1
narośl /lol/ i to upierdliwa!
PasiKonik
ciebie to nie dotyczy
myszy mają inaczej
balladyna1
nooo
sam penis, przez całe ciało
PasiKonik
aż po koniuszek ogonka
balladyna1
może i ten mój kolega takiego miał…
Android Myszopodobny
Freud mial racje… zazdroscicie nam kregoslupa… tfu!… penisa!
Majotta_**
/rotfl/
Silma
a  wy  nam  cyckow
balladyna1
hhihi
black_morphine
haha
Android Myszopodobny
Silma, tego nie napisal Freud, ale fakt… cos w tym jest

Opublikowano Uncategorized | 10 Komentarzy

GANGLION

WYSTĄPILI:

Kicia Ponoć, Majotta, Silma, Zeberka

 

kicia ponoc
mam gangliona
Majotta_**
to jest choroba weneryczna u kicióf ?
kicia ponoc
majotta wystraszylam sie gorzej niz takiej choroby
Majotta_**
tylko czy to zaraźliwe kicia, bo ja mam kicie
kicia ponoc
nie
Majotta_**
ale co to jest?
kicia ponoc
okropnosc
no ganglion…
Silma
Kicia  na  rece  czy na  nodze?
kicia ponoc
na rece, prawej
Silma
aha, mialam
zeberka
ale co to ten ganglion?/myśli/
Majotta_**
nie znam sie na tych chorobach kocich/bezradny/
ej no piszcie co to takiego?
zeberka
Majo…chyba sie nie dowiemy
kicia ponoc
majotta to choroba kocia
zeberka
/poirytowany/
Silma
to  jest  wysiek z  torebki  stawowej
Majotta_**
zeberka to koci tyfus na pewno, hahahhahaha
Silma
ta  maź  co  tam  jest, wydostaje  sie  na  zewnatrz, znaczy  poza  staw i tworzy  sie  taka  gula
zeberka
albo nosówka jakaś
Majotta_**
zeberka , ni uja nie napiszą
zeberka
jak walnęłam sie w łepetyne tz miałam gule/mysli/
Silma
to byl ganglion mózgu!
napisalam  Majo /zły/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Torbiel_galaretowata
prosze
zeberka
/rży radosnie/
ja nie patrze bo potem nie zasne
Silma
zasnij przedtem
kicia ponoc
hahahaha

Opublikowano Uncategorized | Dodaj komentarz

KORALIKI I INNE BROSZKI

WYSTĄPILI:

Fanny, Pasikonik, Silma, Technomaniak

Silma
ja  usilowalam  nabyc  koraliki

Fanny
i so?

Silma
i mi  kurna  zamlki  sklepik

Fanny
a to peszek

Silma
od 1.02, byl i nie ma

Technomaniac
szukam koralików… ale wszedzie tylko tanteda.

Silma
ja potrzebuje  zwykle , maluskie… czarne, ciemno szare, jasno szare i biale

Fanny
Techno, Ty szukasz?

Technomaniac
aha…

Fanny
dla siebie?

Technomaniac
mam kilka par ale znudziły mi sie…

Technomaniac
i kolczyków szukam…

Silma
a pierscionka nie?

Technomaniac
ale chyba zamówie sobie…:(

Fanny
A broszkę?

Silma
i koniecznie  diadem

Technomaniac
hmm… broszki to już długo poszukuje…

Silma
😀

Fanny
😀

Fanny
Jezu, czytam ten nasz dialog i wyję, no wyjątkowo udany

Silma
hahahhahahaha

Technomaniac
i o to chyba chodzi… aby wejśc posmiać się i radosnym iść spać…?!

PasiKonik
ja to też bym chciała mieć swoją broszkę
bo kiedy tylko o coś pytam , słyszę”nie twoja broszka”

Opublikowano Uncategorized | Dodaj komentarz

MYSIE OGONKI

WYSTĘPUJĄ

AKC, Atrapa Mysza,Katja, Majotta, Silma, Stemiusz

 

Silma
Katja  chcesz  mysza  z  modeliny??
mam na  stanie
AKC
ja chce fote Myszora!!!/Kłótnia/
Silma
fotki nie mam na stanie, mam mysza z modeliny…
Katja
Silmo, jak będziesz miała misia z modeliny czuchratego, to ja zamawiam,
bo mysze maja chude ogonki, które mnie wzdrygajo
Silma
mysia z  modelyny?? i jeszcze  czuchratego?
Majotta
a Mysze maja bardziej cienkie ogonki, i nie zdrygaja
AKC
ale ogonki może im dygaja ? :>
Silma
galareta z mysich nozek
Atrapa Myszy
nie kupczyc myszem, please
Majotta
Myszą <no> Nie nie ale ogonkiem Myszy <tiaaaa>
stemiusz
podszedłem do pani i dygnąłem ogonkiem

Opublikowano Uncategorized | Dodaj komentarz